top of page

TEHOKAS YHDISTELMÄ DIGI- JA LÄHIVALMENNUSTA

 

KAIKKI, MITÄ TULEE TIETÄÄ JUOKSUSTA!

KESTÄVYYSKUNTO NOUSUUN tehokkaalla juoksukoululla ja harjoitusohjelmalla!

 

Juoksukoulu Startti & Spurtti on tarkoitettu aloittelijoille tai jo harrastaville juoksijoille, jotka haluavat oppia kaikki perustiedot juoksuharjoittelusta, kehittää peruskestävyyskuntoaan sekä samalla saada 4 kuukauden digitaalisen juoksuharjoitusohjelman ja löytää kaltaistaan iloista ja mukavaa juoksuseuraa.  Juoksukouluun voi ja kannattaa ilmoittautua mukaan matalallakin kunnolla ja aloitustasolla. Harjoitteet toteutetaan omalla tasolla.

 

Startti & Spurtti yhdistää nettivalmennuksen ja perinteisen juoksukoulun


Juoksukoulussa kehitämme peruskestävyyttä monipuolisesti ja käymme läpi kaikki juoksuharjoittelun harjoitusmenetelmät. Itse juoksu/hölkkä on vain pieni osa harjoittelua. Juoksukoulu sisältää 4 kuukauden harjoitusohjelman pdf-kirjana ja nettivalmennuksena, minkä voit aloittaa lähtötasostasi riippuen joko askeleelta 1 (reipas kävely) tai askelilta 4-5 (sauvakävely/sauvakävely mäkisessä maastossa).

 

Lue lisää juoksukoulun mukana tulevasta "16 viikossa juoksijaksi" -nettivalmennuksesta!

Kevät on loistavaa aikaa peruskunnon kasvattamiseen ja juoksuharrastuksen aloittamiseen! Saat rutkasti lisää voimaa ja vireyttä arkeesi hyvällä, nousujohteisesti kehitetyllä peruskunnolla! 

 

Juoksu on erinomainen keino ylläpitää peruskestävyyskuntoa ja liikkua missä ja milloin vain.  Hyvä aerobinen peruskestävyys auttaa jaksamaan arjen haasteissa ja antaa lisää virtaa. Lue lisää aerobisen kunnon merkityksestä artikkelistamme. Juoksu on vaativa laji, mutta oikeanlaisella harjoitusohjelmalla ja lihastukiharjoittelulla toteutettuna lähes kaikille soveltuva, tehokas liikuntamuoto.

 

Ilta-Sanomat haastatteli meitä talvijuoksuvinkeistä, lue artikkeli täältä!

Tule juoksukouluun nostamaan kuntoasi ja oppimaan tai kertaamaan kaikki tarvitsemasi juoksuharjoittelusta.

Tule rohkeasti mukaan!   

TEEMA JA HARJOITUS

1. tapaaminen:

VÄLINEET, SYKE JA OMA PERUSKUNNON TASO 

+ PK-harjoitus (peruskestävyysharjoitus)

 

2.  tapaaminen:

AEROBISEN  KUNNON KIVITALO JA PK-HARJOITTELU 

+ sauvalämppä ja sauvakävelyharjoitus mäkisessä maastossa

 

3. tapaaminen:

JUOKSIJAN TUKIHARJOITTELU

+ harjoitus: pk-lenkki ja lihashuolto-ohjelma

 

4. tapaaminen:

JUOKSUTEKNIIKKA & INTERVALLIHARJOITTELU

+ harjoitus: tekniikkajuoksu ja intervallit

 

5. tapaaminen

POLKUJUOKSUN PERUSTEET 

+ harjoitus: polkujuoksutreeni (talvella porrastreeni)

 

6. tapaaminen 

PALAUTUMINEN JA JUOKSIJAN RAVINTO & TASAVAUHTISET LENKIT

+ harjoitus: TV-harjoitus (tasavauhtinen juoksu)

 

7. tapaaminen: 

VAUHTIKESTÄVYYSHARJOITTELU + OHJEET OMAN HARJOITTELUN OHJELMOINTIIN

+harjoitus: VK-harjoitus ja vetotreeni/mäkitreeni (vauhtikestävyysharjoitus)

YHTEISTYÖSSÄ

OTA YHTEYTTÄ!

Startti & Spurtti juoksuvalmennuskonseptin on kehittänyt personal trainer ja juoksuvalmentaja Hanna Hiilamo. Voit lukea lisää

Hyvinvointivalmentamosta täältä! Laita viestiä alla olevalla lomakkeella, jos haluat lisätietoja alkavista valmennuksista tai olet itse kiinnostunut pitämään omalla alueellasi Startti & Spurtti konseptin mukaisen lähi- ja digitaalista valmennusta yhdistävän juoksuvalmennuksen. Valmennuksesta löytyy kaikki valmentajamateriaalit verkosta. Ota rohkeasti yhteyttä!

Kiitos! Viesti lähetetty.

bottom of page